МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Ключові слова:
контрольне завдання, майбутні викладачі англійської мови, методична контрольно-оцінювальна компетентність, модель навчанняАнотація
У статті узагальнено уявлення про структуру моделі організації навчання у вищій школі та визначено компонентний склад моделі формування методичної контрольно-оцінювальної компетентності. Розглянуто визначення моделі навчання та запропоновано власну модель, представлено та детально описано її схему. Розкрито методи, форми, прийоми навчання, перераховано засоби навчання, охарактеризовано діяльність викладача та студентів. Пропонується перелік модулів і змістових модулів, організованих за тематикою виучуваного методичного матеріалу. Отже, розроблено відповідну структурно-функціональну модель організації освітнього процесу для створення системи реалізації методики формування методичної контрольно-оцінювальної компетентності, яка б забезпечувала ефективну підготовку майбутнього викладача, компетентного в проведенні контролю.Посилання
Задорожна І. П. Теоретико-методичні засади організації самостійної роботи майбутніх учителів з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією : дис. … док. пед. наук : 13.00.02 “Теорія і методика навчання (з галузей знань)” / І. П. Задорожна. – Київ, 2012. – 770 с.
Майєр Н. В. Теоретико-методичні засади формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови : дис. … док. пед. наук : 13.00.02 “Теорія і методика навчання (з галузей знань)” / Н. В. Майєр. – Київ, 2016. – 735 с.
Романова К. Е. Модель методической системы формирования педагогического мастерства будущих преподавателей / К. Е. Романова // Наука и школа. – 2009. – № 3. – С. 31–34.
Черниш В. В. Теоретико-методичні засади формування у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної компетенції в говорінні : дис. … док. пед. наук : 13.00.02 “Теорія і методика навчання (з галузей знань)” / В. В. Черниш. – Київ, 2015. – 483 с.