ТЕСТУВАННЯ ЯК ФОРМА ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • Н. В. Кожем'яко

Ключові слова:

тест, тестування, лінгводидактичний тест, валідність тесту, надійність тесту, вихідне і поточне тестування, підсумковий тестовий контроль

Анотація

Тестування залишається ефективним засобом організації контролю формування іншомовної комунікативної компетенції студентів закладів вищої освіти. Цікавість до тестування пояснюється тим, що воно значно підвищує ефективність навчального процесу, оптимально сприяє самостійності роботи кожного студента, а також є одним із засобів індивідуалізації в навчальному процесі. Тестування – це один із найсучасніших та найпоширеніших засобів перевірки знань іноземної мови в процесі навчання, а також водночас є навчальною справою і засобом контролю. Такий метод оцінювання знань студентів ефективний під час викладання іноземної мови.
Сьогодні тести постійно вдосконалюються. Тест має склад, цілісність і структуру. Він складається із завдань, правил їх застосування, оцінок за виконання кожного завдання, рекомендацій з інтерпретації тестових результатів. Цілісність тесту означає взаємозв’язок завдань, їх приналежність загальному вимірюваному чиннику. Кожне завдання тесту виконує відведену йому роль, тому жодне з них не може бути вилучене з тесту без втрати якості виміру. Тестування дозволяє швидше зрозуміти, як краще працювати зі студентом, допомагає викладачу скорегувати курс навчання, а також є формою контролю та діагностики знань студентів.

Посилання

Адамова І., Багрій К. Тестування як форма контролю та діагностики знань студентів / І. Адамова, К. Багрій // Витоки педагогічної майстерності. – Київ ; Чернівці, 2012. – Вип. 9. – С. 3–6.

Бондар О. Особливості розробки тестових завдань з іноземної мови / О. Бондар // Англістика та американістика : [зб. наук. пр.] ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара. – Дніпро : ДНУ ім. Олеся Гончара, 2016. – Вип. 13. – С. 70–75.

Гарматюк Н., Марценюк В. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. Гарматюк, В. Марценюк // Медична освіти. – Серія “Вдосконалення вищої медичної освіти”. – Тернопіль : Терноп. держ. медичний унів-т. ім. І. Я. Горбачевського, 2013. – № 3. – С. 17–24.

Голокоз Н. Використання тестових технологій на уроках української мови для підвищення якості навчальних досягнень учнів / Н. Голокоз // Таврійський вісник освіти. – Серія “Інновації : теорія і практика”. – Херсон : ХДАУ, 2013. – № 2 (42). – С. 38–41.

Довгополова Я. Впровадження тестової методики в процесі навчання у вищих навчальних закладах / Я. Довгополова [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/6516. Клименко Л. Тестування як форма перевірки знань студентів / Л. Клименко // Проблеми та перспективи підготовки полікультурного багатомовного фахівця в умовах єдиного освітнього простору : матеріали міжвузівського круглого столу, Ірпінь, 7 грудня 2007 р. ; Нац. ун-т ДПС України. – Ірпінь, 2007. – С. 45–47.

Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах / С. Ніколаєва, О. Бігач, Н. Бражник та ін. – Київ : Ленвіт, 1999. – 320 с.

Якубовська Л. Використання тестів у навчанні іноземної мови курсантів / Л. Якубовська // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені М. Коцюбинського. – Серія “Педагогіка і психологія”. – Вінниця, 2004. – № 10. – С. 192–196.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-24

Номер

Розділ

Статті