ВПЛИВ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ВСЕБІЧНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ-ДОШКІЛЬНИКА
Ключові слова:
гра, ігрова діяльність, дитина-дошкільник, всебічний розвиток, ігрова компетенціяАнотація
У статті здійснено науково-теоретичний аналіз проблеми впливу ігрової діяльності на всебічний розвиток дитини-дошкільника. Проаналізовано наукові підходи до проблеми ігрової діяльності в дошкільному віці. Акцентовано увагу на тому, що гра в дошкільному дитинстві є основним видом діяльності дошкільника, у процесі якої ефективно відбувається всебічний гармонійний розвиток маленької особистості. Вказано на важливість гри в психологічному розвитку дитини дошкільного віку, оскільки саме гра забезпечує поступовий розвиток базових психологічних новоутворень людини. Розкрито роль дорослого в організації ігрової діяльності дитини дошкільного віку. Підкреслено, що правильне керівництво дорослого ігровою діяльністю дошкільника сприяє формуванню тих якостей його психіки, які необхідні в майбутньому для вміння навчатися протягом усього життя.Посилання
Базовий компонент дошкільної освіти. – Київ, 2012. – 26 с.
Завязун Т. Цілеспрямована ігрова діяльність дошкільника – запорука успішного навчання в школі / Т. Завязун // Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти : зб. наук.-метод. праць ; за ред. В. Литньова, Н. Колесник, Т. Наумчук. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2013. – С. 70–72.
Менджерицкая Д. Воспитателю о детской игре / Д. Менджерицкая ; под. ред. Т. Марковой. – Москва : Просвещение, 1982. – 128 с.
Український педагогічний словник / Семен Гончаренко ; гол. ред. С. Головко. – Київ : Либідь, 1997. – 373 с.
Эльконин Д. Психология игры / Д. Эльконин. – Москва : Просвещение, 1976. – 228 с.