ДІАГНОСТИКА РЕЗУЛЬТАТІВ ЕВРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Ключові слова:
діагностика, евристична діяльність, гуманітарні теоретичні знання, студенти, аграрна освіта, критерії, рівень сформованості знаньАнотація
У статті розглядаються особливості діагностики результатів евристичної діяльності з формування гуманітарних теоретичних знань студентів вищіх закладів аграрної освіти як процесу, що перебачає виконання прогностичної, вимірювальної, аналітичної, оцінювальної та рефлексивної функцій. Встановлено предмет, інструментарій, засоби та специфіку діагностики освітньої діяльності студентів у руслі евристичних технологій, що передбачає залучення студентів до проведення контрольно-оцінювальних процедур разом із викладачем. Визначено й обґрунтовано адекватні наукові критерії (мотиваційний, операційний, діагностичний), їхні показники і рівні сформованості гуманітарних теоретичних знань студентів аграрних закладів вищої освіти як їхню здатність до здійснення гуманітарного аспекту майбутніх професійних обов’язків. Представлено методи педагогічного дослідження і заходи, проведені під час експериментальної роботи. Наведено статистичні дані, отримані під час педагогічного експерименту, які доводять доцільність використання евристичних механізмів для вимірювання та визначення рівня сформованності гуманітарних теоретичних знань студентів як засобу заохочення освітніх досягнень студентів.Посилання
Король А. Діалоговий підхід до організації евристичного навчання / А. Король // Педагогіка. – 2007. – № 9. – С. 18–25.
Лазарєв М. Педагогічна творчість / М. Лазарєв. – Суми : Мрія, 2016. – 212 с.
Підласий І. Практична педагогіка або три технології : [інтерактивний підручник для педагогів ринкової системи освіти] / І. Підласий. – Київ : Видавничий дім “Слово”, 2004. – 616 с.
Плохута Т. Тестова діагностика самостійної пізнавально-творчої діяльності студентів у навчанні гуманітарних дисциплін / Т. Плохута // Професійно-творча самореалізація майбутнього педагога в інноваційній освіті : [монографія] / за ред. М. Лазарєва. – Суми : СДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – С. 324–344.
Хуторськой А. Організація евристичного навчання / А. Хуторськой [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https:// createdwithpdf.