ІНТЕГРАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ТА ІНШОМОВНОГО КОМПОНЕНТІВ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ключові слова:
інтеграція, компоненти підготовки, майбутні вчителі, іноземні мови, проектна діяльність, заклади вищої освітиАнотація
У статті зазначається, що актуальність обраної проблеми зумовлена важливістю інтегративного компонента в системі підготовки майбутніх фахівців до інноваційної діяльності в закладах загальної середньої освіти.На основі аналізу теорії та практики із проблеми автор констатує наявність цілої низки суперечностей, які потребують узгодження: між декларуванням необхідності здійснення інтеграції компонентів підготовки майбутніх учителів і відсутністю механізмів її реалізації в системі формування готовності студентів факультетів іноземних мов до проектної діяльності; між традиційним навчанням, орієнтованим на діяльність репродуктивного характеру, і потребою часу у формуванні компетентної особистості майбутнього педагога, здатного системно й творчо діяти в професійній сфері тощо. Усунення зазначених суперечностей, на думку автора, можливе за умови інтеграції психолого-педагогічного й іншомовного компонентів процесу підготовки майбутніх учителів іноземних мов до проектної діяльності.
Посилання
Український педагогічний словник / авт.-уклад. С. Гончаренко. – Київ : Либідь, 1997. – 376 с.
Дичківська І. Інноваційні педагогічні технології : [навч. посіб.] / І. Дичківська. – Київ : Академвидав, 2004. – 352 с.
Єрмаков І. Метод проектів у контексті життєвих результатів діяльності в системі соціальної та життєвої практики учнів / І. Єрмаков. – Частина І. – Постметодика. – 2016. – № 2. – С. 24–34.
Остапенко Н. Технологія сучасного уроку рідної мови : [навч. посіб.] / Н. Остапенко. – Київ : ВЦ “Академія”, 2011. – 248 с.
Сучасний словник іноземних слів : прибл. 20 тис. слів і словоспол. / укл. О. Скопненко та ін. – Київ : Довіра, 2006. – 789 с.
Фіцула М. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб.] / М. Фіцула. 2-ге вид., доп. – Київ : Академвидав, 2010. – 456 с.
Чернілевський Д. Педагогіка та психологія вищої школи : [навч. посіб. для студ. ВНЗ] / Д. Чернілевський. – Вінниця : Вінниц. соц.-екон. ін-т ун-ту “Україна”, 2006. – 102 с.